Obsah košíku:
0 položek
Ukázat košík >
Uživatel
nepřihlášen
Přihlásit >
PRO VOLNÝ ČAS      ZDRAVOTNICKÉ ODĚVY      Výprodej      Obchodní podmínky      Kontakt     

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vyřízení objednávky

Vaši objednávku standardně vyřídíme během 14 pracovních dní. Z důvodu velkého zájmu o zboží může dojít ke zpoždění dodání zásilky, děkujeme za pochopení. Při přijetí objednávky Vám bude e-mailem sdělena informace o termínu dodání objednaného zboží.

Platební podmínky

V hotovosti – při osobním odběru zboží na pobočce Mary´s Collection, Spálená 1, Brno 602 00

Dobírka - peníze za zboží platíte až při převzetí zboží kurýrovi nebo při převzetí na poště

Dodací a dopravní podmínky

Osobně – zboží si můžete osobně vyzvednout v prodejně Mary´s Collection, Spálená 1, Brno 602 00

Poštou – zboží je zasíláno dle přepravního řádu České pošty, doručeno na adresu uváděnou jako adresu dodání. Cena poštovného a balného je 89 Kč vč. DPH. Při objednávce minimálně ve výši 2000 Kč s DPH je poštovné i balné zdarma.

Výměna zboží, vrácení peněz

Při nákupu v našem e-shopu nepodstupujete žádné riziko. Poskytujeme Vám záruku na výměnu zboží a vrácení peněz. V případě, že z jakéhokoli důvodu nejste se zbožím spokojeni, jednoduše nám jej zašlete zpět do 14 dnů od obdržení zásilky. Toto se vztahuje pouze na zboží zakoupené prostřednictvím e-shopu. Zboží zakoupené v prodejně Marys Collection, nelze tímto způsobem reklamovat. Zboží zašlete zpět v jeho originálním obalu s kopií prodejního dokladu a vyplněným Formulářem pro výměnu / vrácení zboží jako obyčejnou pojištěnou zásilku (nikoli na dobírku) na naši adresu:

Mary´s Collection
Spálená 1
60200 Brno

Upozorňujeme, že naše záruka se vztahuje jen na nepoškozené a nepoužité zboží, opatřené visačkami. Pokud bude na výrobku provedena údržba (praní, čištění), nelze tento výrobek považovat za nepoužité zboží. Nezapomeňte do balíku vložit „Doklad o vrácení zboží“, vyplněný dle pokynů. Dle Vašeho přání Vám vrácené zboží vyměníme nebo vrátíme příslušnou částku za zboží. Na všechny výrobky poskytujeme záruční lhůtu podle Občanského zákoníku.

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje jsou u nás v bezpečí.

Veškeré informace o zákaznících slouží výhradně pro interní potřebu společnosti.

Provozovatel internetového obchodu www.marys-collection.cz, uchovává a zpracovává osobní údaje v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

Vaše osobní údaje, které uvedete při nákupu jsou naprosto důvěrná a v žádném případě nebudou poskytnuty třetím stranám. Osobní údaje budou použity jen pro nezbytně nutné úkony spojené s vyřízením objednávky.

Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka vymazat z databáze společnosti.

Reklamační řád

Dle zákona č. 136/2002sb., v platnosti od 31. 01. 2003, kterým se mění zákon č. 40/1964sb. občanského zákoníku, je u zboží vyrobeného od roku 2003 lhůta na uplatnění reklamace 24 měsíců.

Reklamaci uplatňuje spotřebitel (kupující) v záruční době u prodávajícího, v místě kde vadný výrobek zakoupil.

Reklamaci zjištěné vady by měl kupující uplatnit bez zbytečného prodlení, tj. v co nejkratším termínu poté, co se objevila. Případné prodlení při pokračujícím používání může zapříčinit prohloubení vady a naprosté znehodnocení zboží, které může být důvodem odmítnutí reklamace.

Reklamační řízení může být zahájeno, pokud zákazník předloží kompletní zboží, prokáže jeho nákup, nejlépe pokladním dokladem, a zboží bude hygienicky nezávadné. Prodejce je oprávněn odmítnout reklamované zboží, které nesplňuje zásady obecné hygieny.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitějších případech do tří dnů (doba potřebná k odbornému posouzení vady se do této doby nezapočítává).

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší době.

Po uplynutí 30 dnů má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

Vady zboží a služeb se dělí na odstranitelné a neodstranitelné. Podle toho, o jakou vadu se jedná, se liší i nároky kupujícího. Jedná-li se o vadu odstranitelnou, má kupující právo požadovat její včasné, řádné a bezplatné odstranění. Pouze v případě, že nebyla věc použita, může kupující požadovat její výměnu, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Při vadě neodstranitelné, která brání řádnému užívání věci, jako věci bez vady, má kupující právo buď na výměnu věci nebo na vrácení kupní ceny zboží. Kupující však může také požadovat slevu, pokud vada nebrání řádnému užívání věci.

O uplatnění reklamace je prodávající povinen vydat potvrzení (reklamační list).

Záruční doba neběží ode dne uplatnění reklamace do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít (záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byla reklamace vyřizována).

Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou.

Nezapomeňte, prosím, že záruční doba a životnost textilních výrobků jsou různé pojmy. Životnost je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním užívání může být životnost textilních výrobků kratší než záruční doba.

© 2009 - 2012 Mary's Collection, info@marys-collection.cz